reklama

Dotyk zhora

Sú dotyky, ktoré telom nepocítiš, vtlačia sa priamo do duše

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Môj Boh, dotýka sa mojich nôh, zemou, ktorú stvoril.Ostávaš mi v duši, dokiaľ srdce iba tuší,že ho zjemniť chceš, aby bolo zlomené.Mlčím. Mlčíš tiež? V mojom žitia príbehu, vycítiť chceš odpoveď.Hľadím, Ty sa pozeráš, hľadáš ma a nachádzaš,cestou svojou kráčať, sám so sebou ostávam.Bežím sa Ťa opýtať, hlas svoj pred Tebou vydať, či ma strhneš k Sebe,pohneš mojim vnútrom, meč prerazíš srdcom, prežiť bolesť v Tebe.V tejto tme Ťa vidieť chcem,fakľu Tvojej lásky niesť v daždi milostí.Tlieš mi v srdci, dýchaš v duši, nech Ťa môj zrak vie vytušiť, v blížnom i vo vzdialenom.Prosím len ma neopusť, zhasnúť plameň nedopusť, nezlom ma jak trstinu, nalomenú, práchnivú,i keď si to zaslúžim.Daj mi vody, žitia síl.Mlčím pred Tebou a viac ako slov, držať sa chcem rúcha.Zostať, bývať pri Tebe, v Tvoju lásku dúfam.

Stanley Uhrin

Stanley Uhrin

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Celkom obycajny chalan s environmentalnou kvalifikaciou a narucou, ktora chce objat usmev Bozej lasky v kazdom cloveku:-) Zoznam autorových rubrík:  Čistá haluzPoetrySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu